Polityka prywatności
Polityka prywatności
„Niniejsze postanowienia Polityki Prywatności dotyczą ustalenia zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności gromadzenia, przechowywania oraz wykorzystywania danych osobowych użytkowników Serwisu, zwanych dalej „Użytkownikami”. Polityka Prywatności swoim zakresem obejmuje dane przekazywane bezpośrednio przez Użytkownika.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych Użytkowników jest 2M Project Management Sp. z o.o. z siedzibą
w Łodzi (90-561) przy ulicy Karolewskiej 38/40, KRS: 0000852482, NIP: 7262681795 oraz numer
REGON: 386705833.DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, przez Dane osobowe oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
- Dane osobowe zbierane przy dokonywaniu zapisu na newsletter zbierane są w celu prowadzenia wobec Użytkowników działań marketingowych, w tym w celach analitycznych i statystycznych.
- Dane osobowe Użytkowników zbierane są w ramach korzystania z witryny internetowej, zaś przetwarzane są w celu:
- złożenia oferty;
- zawarcia i wykonania umowy;
- wewnętrznych celów administracyjnych;
- dochodzenia lub obrony przed roszczeniami powstałymi na skutek zawarcia w/w umowy;
- prowadzenia działań marketingowych w celach analitycznych i statystycznych;
- kontaktowania się z Użytkownikami, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za zgodą Użytkowników – przez e-mail oraz telefon.
Podstawa przetwarzania danych – w zależności od podejmowanych przez Ciebie czynności, mogą to być:
- umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- Twoja zgoda wyrażona w Serwisie – jeśli zdecydujesz się na jej wyrażenie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na przetwarzaniu:
- w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń,
- w celu marketingu bezpośredniego,
- w celach analitycznych i statystycznych,
- w celu badania satysfakcji klienta.
Podanie danych:
- jest dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy (np. w przypadku umowy newslettera).
Skutek niepodania danych – w zależności od celu, w jakim dane są podawane:
- brak możliwości korzystania z usług Serwisu, na przykład otrzymywania newslettera,
- brak możliwość nawiązania kontaktu poprzez formularz kontaktowy,
- brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach, czy ofertach specjalnych, oferowanych w Serwisie.
Możliwość cofnięcia zgody:
- w każdej chwili.
Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
OKRES PRZETWARZANIA
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:- przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych (zwłaszcza związany z rachunkowością) lub
- ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z umową zawartą przez Serwis przez strony lub
- cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą lub
- zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku, gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia.UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA
Użytkownik ma prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- usunięcia danych – jeżeli zdaniem Użytkownika nie ma podstaw do tego, by Administrator Serwisu przetwarzał jego dane;
- ograniczenia przetwarzania danych – jeżeli Serwis posiada nieprawidłowe dane na temat Użytkownika; lub przetwarzane są bezpodstawnie; lub Użytkownik nie chce, by zostały usunięte; lub na czas wniesionego przez Użytkownika sprzeciwu względem przetwarzania danych;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu w celach innych niż marketing bezpośredni, a także, gdy przetwarzanie jest nam niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub do sprawowania powierzonej nam władzy publicznej;
- przenoszenia danych – Użytkownik prawo otrzymać od Administratora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi na podstawie umowy lub zgody, użytkownik może też zlecić Administratorowi przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – jeżeli Użytkownik uważa, że przetwarzamy jego dane niezgodnie z prawem, może złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego;
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych – w każdej chwili użytkownik ma prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych, które Administrator przetwarza na podstawie jego zgody; cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw. Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.
Polityka przetwarzania danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest: 2M Project Management Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-561) przy ulicy Karolewskiej 38/40, KRS: 0000852482, NIP: 7262681795 oraz numer
REGON: 386705833 (dalej jako „Administrator”).Państwa dane osobowe mogą być przez nas przetwarzane w następujących celach:
I. KORESPONDENCJA, KONTAKT TELEFONICZNY
- W przypadku kierowania do nas korespondencji e-mail lub drogą tradycyjną – dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane przez nas wyłącznie w celu komunikacji i załatwienia sprawy, której dotyczyła korespondencja lub spraw z nią związanych. Podstawą prawną przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona jako prośba o nasze stanowisko/kontakt (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 f RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do nas w związku ze świadczonymi usługami.
- W przypadku kontaktu telefonicznego dane osobowe zbierane podczas tej rozmowy przetwarzane są przez nas wyłącznie w celu udzielenia Państwu informacji lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy jak np. umówienie spotkania lub wizyty. Podstawą prawną przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona jako prośba o nasze stanowisko/kontakt (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 f RODO), polegający na udzieleniu potencjalnym klientom/klientom informacji.
II. SPOTKANIA SUŻBOWE/BIZNESOWE
- W związku z prowadzoną przez nasz działalność gospodarczą zbieramy dane osobowe również podczas spotkań biznesowych, wizyt służbowych, jak również podczas wymiany wizytówek służbowych, w celach nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych i/lub służbowych. Podstawą prawną przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona jako wola uczestnictwa w spotkaniu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), jakim jest utrzymanie kontaktów biznesowych i/lub służbowych. Podstawą prawną przetwarzania w takim wypadku jest też niezbędność przetwarzania dla podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
III. ZAWARCIE I WYKONANIE UMOWY
- W razie przetwarzania danych osobowych, gdy jest to niezbędne dla wykonania umowy, przekazujemy osobie, której dane dotyczą, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych, najpóźniej w momencie zawierania umowy. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit b RODO. Celem przetwarzania danych jest realizacja umowy.
IV. REKRUTACJA
- Przetwarzamy także dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na zapotrzebowane przez nas stanowisko pracy. Podstawą przetwarzania danych w tym celu jest zgoda osoby, której dane dotyczą tj. art. 6 ust. 1 lit a RODO. W razie przetwarzania danych osobowych w tym celu przekazujemy osobie, której dane dotyczą, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych wraz z pierwszą korespondencją kierowaną do tej osoby.
Przetwarzamy jedynie dane osobowe niezbędne dla osiągnięcia celu w jakim zostały zebrane.
We wskazanych powyżej celach przetwarzamy wyłącznie dane osobowe zwykłe.
Przetwarzane przez nas dane osobowe pozyskujemy bądź bezpośrednio od osób, których dane dotyczą bądź z powszechnie dostępnych źródeł tj. z sieci Internet.
Dane osobowe przez nas przetwarzane mogą być ujawniane, na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych, innym zewnętrznym podmiotom, w tym obsługującym nasze systemy informatyczne i sprzęt oraz podmiotom świadczącym usługi księgowe, doradcze lub prawne. Ujawnienie danych osobowych właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, może nastąpić wyłącznie w oparciu o odpowiednią podstawę prawną oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
Okres przetwarzania danych zależy od celu przetwarzania, a ponadto może wynikać z przepisów, jeśli stanowią one podstawę przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych na podstawie naszego uzasadnionego interesu, dane przetwarzane są przez okres umożliwiający jego realizację lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na ich przetwarzanie, dane przetwarzane są do momentu jej wycofania. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych będzie konieczne do zawarcia i wykonania umowy, dane będą przetwarzane do momentu rozwiązania umowy. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, a po tym okresie, jedynie w przypadku i zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
Osobom, których dane przetwarzamy, przysługują względem nas następujące prawa:
a. prawo dostępu danych osobowych
b. prawo do sprostowania danych
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
d. prawo do usunięcia danych
e. prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora, w zakresie w jakim dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą
f. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie naszego uzasadnionego interesu, w tym w celu prowadzenia korespondencji oraz załatwienia sprawy
g. prawo do cofnięcia zgody – w przypadku przetwarzania danych na podstawie udzielonej zgody, osoba której dane są przetwarzane może w każdej chwili cofnąć zgodę, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody;Nadto, osobie której dane są przetwarzane przysługuje prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku zawarcia umowy podanie danych może być wymagane ze względu na obowiązek podatkowy. Odmowa podania danych może uniemożliwić nam prowadzenie korespondencji, załatwienie sprawy, podjęcie działań niezbędnych do zawarcia umowy jak np. umówienie terminu spotkania lub wizyty, utrzymanie kontaktów biznesowych/służbowych, zawarcie i/lub wykonanie umowy.
Aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych skontaktuj się z nami:
- Poprzez kontakt mailowy na adres: biuro@2mpm.pl
- Osobiście lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany powyżej.
Klauzula informacyjna dla umów
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UMÓW-ZLECEŃ, UMÓW O DZIEŁO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest 2M Project Management Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-561) przy ulicy Karolewskiej 38/40, KRS: 0000852482, NIP: 7262681795 oraz numer
REGON: 386705833 (dalej jako „Administrator”).
2. Możesz się skontaktować z Administratorem:
- poprzez kontakt mailowy na adres: biuro@2mpm.pl
- osobiście lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w punkcie 1.
3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą
- W celu wykonania umowy tj. wypełnienia obowiązków i wykonywania praw wynikających z umowy o pracę, której jesteś stroną – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, art. 9 ust. 2 lit. b) RODO;
- W celu wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków i wykonywania szczególnych praw w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, art. 9 ust. 2 lit. b) RODO;
4. Twoje dane osobowe mogą być przekazane, na wyraźne polecenie Administratora i na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi w tym księgowe, kadrowe, prawne, informatyczne.
Odbiorcami Twoich danych będą także podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Twoje dane osobowe stanowiące dokumentacje pracowniczą będą przechowywane przez okres wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, nie krócej niż do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy.
6. W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych przysługują Ci następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do własnych danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- prawo przeniesienia danych do innego administratora;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych w celach zawarcia i wykonania umowy o pracę jest dobrowolne, jednak konsekwencją ich niepodania jest brak możliwości zawarcia umowy. Podanie części danych jest wymogiem ustawowym.
- Administratorem Twoich danych osobowych jest 2M Project Management Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-561) przy ulicy Karolewskiej 38/40, KRS: 0000852482, NIP: 7262681795 oraz numer
Klauzula informacyjna dla kontrahentów
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONTRAHENTÓW TJ. USŁUGODAWCÓW I KLIENTÓW
(OSOBY FIZYCZNE PROWADZĄCE DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ, WSPÓLNICY SPÓŁEK CYWILNYCHZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest 2M Project Management Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-561) przy ulicy Karolewskiej 38/40, KRS: 0000852482, NIP: 7262681795 oraz numer
REGON: 386705833 (dalej jako „Administrator”).
2. Możesz się skontaktować z Administratorem:
- poprzez kontakt mailowy na adres: biuro@2mpm.pl
- osobiście lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w punkcie 1.
3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą:
- w celu podjęcia na Twoje żądanie działań przed zawarciem umowy, której masz być stroną, ewentualnie w celu wykonania umowy, której będziesz stroną – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
- dla celów podatkowych i rachunkowych – gdy w przypadku zawarcia umowy sprzedaży przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych osobowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
- w celu rozpatrzenia reklamacji, które mogą być przez Ciebie złożone w związku z realizacją umowy, której będziesz stroną – podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora którym jest rozpatrzenie reklamacji, -na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
- w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami powstałymi na skutek zawarcia w/w umowy – podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora którym jest dochodzenie lub obrona przez roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
- w celach marketingowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. 6 RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest marketing bezpośredni.
4. Dane przetwarzane na podstawie Twojego żądania zgłoszonego przed zawarciem umowy, w przypadku nie zawarcia Umowy, przetwarzane będą przez okres 6 miesięcy. Dane niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, przechowujemy przez czas obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu w celach:
- rozpatrzenia reklamacji, które mogą być przez Ciebie złożone
- dochodzenia roszczeń lub obrony przez roszczeniami w związku z wykonaniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, maksymalnie przez czas przedawnienia roszczeń.
5. Twoje dane osobowe mogą być przekazane, na wyraźne polecenie Administratora i na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania podmiotom świadczącym usługi księgowe, prawne, doradcze, informatyczne, a także podwykonawcze.
Odbiorcami Twoich danych będą także podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
6. W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych przysługują Ci następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do własnych danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- prawo przeniesienia danych do innego administratora;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas danych osobowych na potrzeby rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
7. Podanie danych osobowych w celach zawarcia i wykonania umowy jest dobrowolne. Podanie tych danych jest jednak warunkiem koniecznym do zawarcia z nami umowy. Konsekwencją nie podania powyższych danych jest brak możliwości zawarcia i/lub realizacji umowy. Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych.
- Administratorem Twoich danych osobowych jest 2M Project Management Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-561) przy ulicy Karolewskiej 38/40, KRS: 0000852482, NIP: 7262681795 oraz numer
Klauzula informacyjna dla kandydatów
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. (RODO) informuję, iż:-
- Administratorem Twoich danych osobowych jest 2M Project Management Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-561) przy ulicy Karolewskiej 38/40, KRS: 0000852482, NIP: 7262681795 oraz numer
REGON: 386705833 (dalej jako „Administrator”).
- Administratorem Twoich danych osobowych jest 2M Project Management Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (90-561) przy ulicy Karolewskiej 38/40, KRS: 0000852482, NIP: 7262681795 oraz numer
2. Możesz się skontaktować z Administratorem:
-
-
-
- poprzez kontakt mailowy na adres: biuro@2mpm.pl
- osobiście lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w punkcie 1.
-
-
3. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu rekrutacji – na podstawie Twojej zgody, o której mowa w Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
4. Twoje dane osobowe mogą być przekazane, na wyraźne polecenie Administratora i na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych podmiotom współpracującym z Administratorem w zakresie usług kadrowo-płacowych. Odbiorcami Twoich danych będą także podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Będziemy przechowywać Twoje dane przez okres do zakończenia rekrutacji.
6. W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych przysługują Ci następujące uprawnienia:
-
- prawo dostępu do własnych danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celu rekrutacji, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne. Administrator ma także prawo domagać się od kandydata do pracy podania danych w oparciu o przepisy prawa. Podanie danych jest konieczne w celu wzięcia udziału w rekrutacji.
-